Rekrutering in 2019 via Vindazo


We leven in een hoog technologisch tijdperk waarbij er op nieuwe manieren wordt gecommuniceerd met de klant. Binnen enkele jaren komen de millenials op de arbeidsmarkt. Hoe ga je deze mensen bereiken? Ze zijn opgegroeid met social media, en zullen dus via deze kanalen bereikt moeten worden. Bedrijven zullen dus op deze trend moeten inspelen om relevant te blijven. Toch zijn er veel bedrijven die hier niet op in spelen. Bedrijven zouden meer moeten focussen op het gebruik van Instagram om werknemers te werven. Dit is namelijk het meest gebruikte media kanaal BelgiĆ« en omstreken. Het platform is zo populair, omdat hier de meeste interactie tussen, mensen plaatsvindt. Een ideaal kanaal voor het aanwerven van nieuwe collega’s zou je denken.



Helaas zijn er veel vacatures en minder beschikbare kandidaten. Er zal dus meer moeite gedaan moeten worden om deze kandidaten aan te trekken tot jouw bedrijf. Vandaar dat ook veel bedrijven investeren in rekruteringbureaus en zoekmachines zoals Vindazo. Er moet dus doelgroepgericht gecommuniceerd worden. Jongeren zal je dus eerder via sociale media bereiken dan ouderen die eerder kiezen om via jobsites te zoeken naar een nieuw baan. Bij jij een bedrijf of kandidaat die opzoek is naar een job, klik op werk zoeken, en ga Nu opzoek naar je droomjob.

Ben je een Sales Manager of Merketing Manager?

Neem dan contact met Vindazo in verband met requirement automatisering.

Voor recruiters heeft vindazo ATS ontwikkeld met eigen ingebouwde multiposter. Zie video presentatie..


Reacties