Doorgaan naar hoofdcontent

Antwerpen zoekmachine

Antwerpen.store is een zoekmachine van OSG BVBA voor documenten op het wereldwijde web, opgericht in kader van search oplossing voor Stad Antwerpen. Antwerpen.store heeft een geavanceerde methode voor het vinden van informatie op internet over Stad Antwerpen.

https://www.linkedin.com/pulse/wat-antwerpenstore-sergej-dergatsjev/

Het idee achter Antwerpen.Store

Momenteel is Google de populairste zoekmachine, ook in Antwerpen. Logisch ook, want als mensen kunnen we niet alles weten. Daarom is het ook zo belangrijk om dingen op te kunnen zoeken. Wanneer iemand Google gebruikt, weet die persoon vaak al waarnaar ze op zoek zijn. Zo zoeken ze bijvoorbeeld op een bedrijfsnaam of een andere gekende zoekterm. Als ze dat niet zouden doen en een generieke zoekterm zouden gebruiken, zouden ze veel zoekresultaten krijgen, behalve datgene dat ze zoeken. Met onze app willen we dat probleem oplossen. In onderstaande video ontdek je aan de hand van een filmpje wat Antwerpen.Store juist is.

De video kort samengevat: Antwerpen.Store biedt de perfecte zoekresultaten voor elke doelgroep.

Onze app is nog in ontwikkeling, maar we hebben wel al een eerste bèta-versie. Die staat al online en kan dus al door jou gebruikt worden. Ook met de marketing zijn we druk bezig.

Waarom moeten de bewoners van Antwerpen Antwerpen.Store gebruiken?

Eerst en vooral, de zoekresultaten zijn mede bepaald door de bewoners van Antwerpen. Er is dus geen sprake van commerciële invloeden en wie goed eindigt in de zoekresultaten staat daar niet omdat ze ervoor betaald hebben. Daarnaast is Antwerpen.Store een sociale media app en communicatiemiddel voor de bewoners van Antwerpen én door Antwerpen. De wortels van Antwerpen.Store liggen namelijk in Antwerpen en niet in San Francisco, zoals bij Google wel het geval is. Daardoor biedt de zoekmachine ook een persoonlijkere ervaring, aangepast aan de stad Antwerpen.

Waarom moeten de Antwerpse bedrijven gebruik maken van Antwerpen.Store?

Als je internationale sociale media en zoekmachines gebruikt, valt er één ding op: multinationals zijn in het voordeel en lokale bedrijven lijden hieronder. Begrijpelijk, want als klein, lokaal bedrijf kan je moeilijk op tegen zo'n grote internationale reus. Zij hebben namelijk de middelen om bezoekers naar hun sites en sociale media pagina's te leiden door bijvoorbeeld advertenties. Op die advertenties wordt vaak geklikt, maar wist je dat die clicks niet altijd afkomstig zijn van mensen uit je doelgroep? We zien heel vaak dat er op een advertentie geklikt wordt door iemand die dan niet langer dan een paar seconden op je site blijft. Dat is dan omdat je ofwel je doelgroep niet bereikte of omdat er bots op je advertentie klikten. Bedrijven genoeg die gespecialiseerd zijn in bots die op advertenties klikken. Dat zorgt er namelijk voor dat een website populairder lijkt en dat zien mediabedrijven graag.

Bij Antwerpen.Store gebeuren zo'n dingen niet. Elke click die je bij ons genereert is door een echte persoon, uit de doelgroep die je wou bereiken.

Waarom moeten bezoekers Antwerpen.Store gebruiken?

Je zou misschien denken dat Antwerpen.Store niet echt nuttig is voor internationale bezoekers, omdat Antwerpen.Store zich focust op Antwerpen, een Vlaamse stad. Niets is minder waar. We zorgden er al voor dat content uit alle talen vertaald kan worden op onze site, maar dit willen we verder uitbreiden op onze server zodat elk onderdeel van Antwerpen.Store door internationale bezoekers gebruikt kan worden.

Cijfers en statistieken op Antwerpen.Store

Ons brein ziet gegevens graag gevisualiseerd. Een tabel of diagram biedt namelijk in een oogopslag duidelijkheid. Ook daarbij kan Antwerpen.Store helpen. Bij ons vind je alle cijfers die je nodig hebt, ook de cijfers die andere zoekmachines liever niet meedelen. Wil je weten hoe we aan die cijfers komen? Ook dat is geen geheim bij Antwerpen.Store. Wij vinden namelijk dat je als gebruiker recht hebt op die informatie.

Marketing bij Antwerpen.Store

Uiteraard wordt er bij Antwerpen.Store ook aan marketing gedaan, marketing gebaseerd op jarenlange ervaringen uit verschillende succesvolle projecten in het verleden.

We hebben ons succes te danken aan growth hacking marketing technieken. Dat wil zeggen dat we gebruik maken van goedkope alternatieven voor traditionele marketing. Denk maar aan sociale media, heel gerichte reclame of viraal gaan. De traditionele media zoals tv, radio en kranten laten we achterwege in onze marketingstrategie.

Daarnaast vinden we het belangrijk om de gebruikers te betrekken bij het product. We betrekken ze niet alleen in het proces, maar geven ze ook de kans om het gratis te proberen als het over een commercieel product gaat. Daarna krijgen ze uiteraard de kans om feedback te geven en die gebruiken we dan bij de verdere ontwikkeling. Antwerpen.Store is gratis, maar de feedback en de gebruikerservaring is daarom niet minder belangrijk. Ook bij dit project zal de gebruiker betrokken worden en een rol spelen in de verdere ontwikkeling van de zoekmachine.

Cijfers van de eerste 5 dagen van ons marketingsplan

Geen Antwerpen.Store zonder gebruikers en daarom ging ook onze marketing van start. Niet alleen de site kreeg bezoekers, maar ook onze Facebookgroep en pagina werden bezocht en groeiden. Zo was er al de mogelijkheid om te communiceren met toekomstige gebruikers van het platform ook al is Antwerpen.Store nog in de bèta-fase.

De groep heeft in een periode van 5 dagen al 90 leden en de Facebookpagina heeft ondertussen al 300 likes. Ons introductiefilmpje doet het opvallend goed. Het is namelijk al 12 000 keer bekeken.

We kunnen dus stellen dat er daadwerkelijk interesse is in Antwerpen.Store. Hoe groot het succes van de applicatie wordt, kunnen we nog niet met zekerheid zeggen, maar de feedback tot nu toe was zonder uitzondering positief. Gebaseerd daarop verwachten we in de toekomst minstens 20 000 bezoekers per dag te ontvangen .

De technologie achter Antwerpen.Store

Een zoekmachine is succesvol als het veel gebruikt wordt. We willen dan ook een zoekmachine creëren die de gebruiker graag gebruikt en hun feedback is daarbij onmisbaar. Die feedback implementeren we dan om hun zoekervaring te verbeteren en dankzij ons moderatiesysteem verschijnen er geen sites in de zoekresultaten die we daar niet willen. Daarnaast bewandelen de crawlers op Antwerpen.Store alleen bewust ingestelde paden.

Het belangrijkste onderdeel van een zoekmachine is de performance. Bij Antwerpen.Store is dat niet anders. We gebruiken dezelfde technologie en werken op dezelfde manier als bekende, populaire sites zoals Instagram en Youtube. Dat wil zeggen dat we moeiteloos en jarenlang enorme bezoekersaantallen zullen kunnen opvangen. Daar hangt natuurlijk een kostenplaatje aan vast, maar dat is efficiënt ingesteld zodat we niet meer betalen dan nodig. Die kennis en ervaring hebben we te danken aan een internationale zoekmachine die we in het verleden ontwikkelden. Net als Antwerpen.Store is die nog in ontwikkeling en nog niet in alle landen beschikbaar, maar wel al een succes. Dat succes willen we nu in België kopiëren met Antwerpen.Store.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Balcontrole versus diamant

Graag wil ik jullie iets duidelijk maken: op onze velden veel talenten rondlopen, ze zijn allemaal diamanten en getalenteerde spelers. Ze zijn namelijk geboren met een talent voor voetbal, dat is zeker. Net zoals bij een diamant, moet talent gepolijst én gecertificeerd worden. Dan pas wordt elke diamant een echte schat. Het polijsten van een diamant is langdurige proces. Het vergt geduld en vertrouwen.
Balcontrole als onderdeel van het polijstproces Balcontrole is een van de belangrijkste eigenschappen van de voetballer die we het volgende seizoen polijsten. Zoals in alle beroemde voetbalscholen zullen we veel tijd besteden aan de precisie van de controle, pas en dribbel. Want het snelste, het meest effectieve én het mooiste voetbal is namelijk simpel voetbal.
Hier zijn een tweetal oefeningen voor balcontrole die een speler zelf kan uitvoeren:
Hooghouden, les van A-Z (video). In de muur spelen met controle binnenkant, buitenkant, in beweging, onder steunbeen en onder de zool (video…

Voetbal strategie, tactiek oefenen

Elke strategie heeft twee kanten. De eerste kant is de aanval. Door handelingen met de bal proberen we een voordelige positie in te nemen op het veld. De tweede kant is de verdediging. Tijdens de verdediging proberen we het spel van de tegenstander te verstoren.

Om de aanvalsstrategie te optimaliseren moet er eerst geoefend worden zonder verdedigers. De aanvalsstrategie gaat dan steeds sneller en vlotter. Er moet gestreefd worden naar een aanval in 3 - 4 seconden zonder fouten. Is dit haalbaar en verloopt het vlekkeloos? Dan kunnen er verdedigers toegevoegd worden aan het spel.

Een veelgemaakte fout is het spel overbodig moeilijk maken met al moeilijke strategieën. Het zogenaamde KISS principe, dat staat voor Keep It Simple Stupid, is ook van kracht tijdens voetbal. Maak het niet onnodig moeilijk. Oefen kant-en-klare scenario's om zo de strategieën op natuurlijke wijze te leren. Op deze manier kunnen spelers eenvoudig situaties inschatten en hierop anticiperen tijdens het spel.

Binn…

Propenda - Zoekmachine voor vastgoed

Technologie Voor propenda.com maken wij gebruik van hoogstaande open source technologie. Deze technologie wordt wereldwijd gebruikt bij sites zoals Youtube, Instagram, Spotify en nog veel anderen. We kunnen dus wel stellen dat de software zijn waarde bewezen heeft. De technische details en het waarom zouden we tot in het kleinste detail kunnen bespreken, maar dan zijn we uren bezig. Wat u nu wel moet weten, is dat het geconfigureerd kan worden voor een onbeperkt aantal bezoekers. Het maakt niet uit dat de site 100 of 100.00 bezoekers per dag heeft, de technologie kan dit probleemloos aan. Daarnaast is het gemakkelijk uitbreidbaar met extra functionaliteiten, is de architectuur uitstekend en is het niet afhankelijk van licenties en toeslagen.
Marketing cijfers  Aan de hand van bezoekerscijfers en bewaarde data kan je je ROI berekenen voor de door jullie gekozen methode van commercialisering. Bij propenda.com, een zoekmachine voor vastgoed, ziet dat er zo uit.
Google Analyt…